I've received some messages long time after i've post a message on a mapping forum when i was finishing ze_barrage, with the particle i've got problems (most due to pakrat)
Pour faire fonctionner les particles dans votre map :
To correctly make working particles in your map :
1- Déclarer votre fichier .pcf dans le manifest (dans cstrike/particle/ créer un fichier particles_manifest.txt)
1- Add your .pcf file in the manifest (in cstrike/particle/ create a file particles_manifest.txt)
Et ajouter votre particle (en gras les particles perso)
And add your particle (in bold my personal particles)
particles_manifest2- Copier votre fichier manifest et le coller dans votre dossier map
{
"file" "particles/error.pcf"
"file" "particles/blood_impact.pcf"
"file" "particles/error.pcf"
"file" "particles/fire_01.pcf"
"file" "particles/burning_fx.pcf"
"file" "!particles/muzzleflashes.pcf"
"file" "!particles/achievement.pcf"
"file" "particles/explosion_gas.pcf"
"file" "particles/water.pcf"
"file" "particles/jurassic_park.pcf"
"file" "particles/jp_cloture.pcf"
"file" "particles/parking.pcf"
}
2- Copy your manifest and paste it in the map folder
3- Renommer le fichier comme celà : nom_de_la_map_particles.txt
3- Rename the file like that : map_name_particles.txt
exemple/ example : ze_Jurassic_Park_Story_v1_particles.txt
4- le mieux pour les particles ajouter au bsp, utiliser packbsp
4- the best to add particles in bsp, use packbsp
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